Od založení investiční platformy Upvest už uběhla spousta času. V roce 2017 jsme přišli na trh s naší první nabídkou participace na mezaninovém financování a od té doby naši klienti profinancovali participace na úvěrech v hodnotě skoro 2 mld. Kč.
Posunuli jsme se také produktovou nabídkou. Kromě našich převážně mezaninových úvěrů, nabízíme i možnost investovat do participace na seniorních úvěrech Komerční banky. Vybranému okruhu kvalifikovaných investorů dále umožňujeme investovat formou nákupu podílů v projektových společnostech, realizujících pečlivě vybrané a analyzované realitní projekty. Naše produkty se tedy nyní rozprostírají mezi kategorie Private Debt a Private Equity.
Naplňujeme tak svojí misi nabídnout každému typu klienta vhodný nástroj pro zisk investiční expozice na sektor nemovitostí.
Naše aktuální webová prezentace, brand a vizuální identita ale už Upvestu podle nás nestačila. Nereprezentovala náš aktuální vývoj, zejména co se týká rozvoje produktů, cílových skupin a nově nabytého zázemí mezinárodní bankovní skupiny Société Générale skrze našeho vlastníka a silného partnera, Komerční banku.
Rozhodli jsme se proto ve spolupráci s digitálním studiem Š & G pomalu začít vnější podobu Upvestu měnit, aby lépe komunikovala naše produkty a hodnoty. V příštích týdnech budou moct naši klienti pozorovat postupný přechod pod nový brand a vizuální identitu.
Dnes vám představujeme první vlnu menších změn, jako je nové logo, užití některých nových barev a fontů. Následovat bude užití nového brandu i v ostatních materiálech Upvestu.
Budeme doufat, že se vám nová vizuální identita zalíbí a že vám bude lépe pasovat ke kvalitě a šíři služeb, které vám poskytujeme a se kterými vás chceme oslovovat i do budoucna.